آیا شرایط من مناسب جراحی چاقی (جراحی اسلیو – جراحی بایپس) هست ؟

آیا شرایط من مناسب جراحی چاقی (جراحی اسلیو - جراحی بایپس) هست ؟

آیا من مناسب جراحی چاقی هستم ؟

از آن جایی که هر مریضی یک شرح حال خاصی دارد، برای آن مریض نیز جراحی خاصی پیشنهاد می‌کنیم.

ولی در کل کار ما این است که به افراد و بیمارانمان کمک کنیم که یک استایل و زندگی درستی را شروع کنند که استارت وزن کم کردن را افراد باید از طریق ورزش و رژیم، قبل از جراحی شروع کنند و با کمک ما این ورزش و رژیم را ادامه دهند که به سلامتی برسند.

کلاً مقبولیت عمومی به جراحی اسلیو بیشتر است. خیلی از افراد کلینیک ما نمی‌گویند که جراحی چاقی می خواهیم انجام دهیم بلکه می‌گویند می‌خواهیم اسلیو کنیم.

ولی کلاً استاندارد طلایی مناسب جراحی چاقی رو بایپس کلاسیک بهش میگیم. چون دوتا پیوند معده به روده و روده به روده یکم سخت تره کلا، جراح ها کمتر سراغش می آید ولی به عنوان جراحی استاندارد است گفتیم که هر شرح حال خاصی هم جراحی  خاصی انجام میشه که ما مشاوره از فرد می‌گیریم و وزن و شاخص توده بدنی حساب میکنیم.

قبل از عمل :

بیشتر این جراحی خاص رو به افراد پیشنهاد می کنیم البته هر کسی که میخواهد جراحی انجام دهد. ما قبل جراحی کل آزمایشاتی که ممکن هست از جمله تمام مواد معدنی و پروتئین ها ویتامین های بدن چک می‌کنیم چون بعد از جراحی، بیمار نمی‌تواند خوب تغذیه کند از این رو ممکن است وزن بیمار کم شود پس همه اینها باید اصلاح شود. همه افراد قبل عمل حتماً آندوسکوپی می‌شوند، ممکن است عملی که پیشنهاد دادیم در طول این بررسی‌ها به نکته جدیدی برسیم که جراحی جدید پیشنهاد بدیم.

در مورد ناراحتی قلبی، ما همه بیماران را مشاوره قلب می‌فرستیم. اگر کارکرد قلب‌شان خوب باشد هیچ ممانعتی برای جراحی چاقی وجود ندارد. کسایی که جراحی قبلی شکمی کردن هیچ ممانعتی برای جراحی چاقی وجود ندارد. فقط چسبندگی داخل شکم بیشتر میشه که اول چسبندگی را آزاد می کنیم.

یک نکته که خیلی می‌پرسند در مورد دیابت ، ما جراحی چاقی را جراحی متابولیک می‌شناسیم و با جراحی چاقی مخصوصا بایپس احتمال بهبود دیابت بالای ۹۵ درصد است. در جلسات بعدی در مورد تاثیرات جراحی چاقی مفصل صحبت می‌کنیم.

    Rate this post

    بدون نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جدیدترین مقالات