آیا بعد از عمل جراحی چاقی باید رژیم غذایی خاصی را رعایت کنیم ؟

آیا بعد از عمل جراحی چاقی باید رژیم غذایی خاصی را رعایت کنیم ؟

آیا بعد از عمل جراحی چاقی باید رژیم غذایی خاصی را رعایت کنیم ؟

در ابتدا باید گفت که همیشه نقطه هدف ما کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌‌آل است تا امراضی که ناشی از چاقی سراغ ما می‌آید، اگر این امراض وجود داشته باشد کاهش پیدا کند و و اگر هنوز سراغ افراد چاق نیامده است پیشگیری شود. هرکس که به کلینیک های جراحی های چاقی مراجعه می‌کند قطعا ما و همکارانمان راه طبیعی را پیشنهاد می‌کنیم.

ورزش اصولی و رژیم اصولی به وزن ایده آل برسند. اما اگر کسی از راه طبیعی نمیتواند به وزن ایده آل برسد توصیه میکنیم تا جراحی چاقی انجام دهند.

تفکرات اشتباهی که بیماران ما دارند. این است که بیماران از وقتی که تصمیم به جراحی چاقی می‌گیرند، رژیم غذایی را کنار میذارد. در جراحی چاقی یک فرد چهل الی پنجاه کیلو اضافه وزن دارد ما کمک می‌کنیم. تا این اضافه وزن را از روی زانوها و مهره های کمرش برداشته شود. بعد از کاهش وزن بیمار باید زندگی و استایل درستی را ادامه دهد.

زندگی و استایل درست چیست؟

غذای کم کالری تا آخر عمر باید مصرف کنیم از غذای پر کالری پرهیز کنیم. ورزش مناسب که هوازی نباشد حداقل نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه در طول روز (ورزشی که باعث تپش قلب شود) در پنج الی شش روز در هفته را باید رعایت کنیم.

ما کسانی را که میخواهند به جراحی چاقی انجام دهند را کمکشان می‌کنیم به وزن ایده‌آل و زندگی سالمشان برسند. اما باید تفکرات اشتباه راکه فکر می‌کنند زمانی که جراحی کرده اند دیگر آزاد و راحت اند را از ذهنشان دور کنند.

ما به افراد کمک می‌کنیم تا وزنشان را کم کنند و بعد انتظاری که  از بیماران داریم در جهت حفظ وزنشان که برای مثال پنجاه الی شصت کیلو وزن کم کرده اند و از عوارض احتمالی را  گذر کردند دوباره باید رژیم غذایی و ورزش هایشان را رعایت کنند.

    2.8/5 - (6 امتیاز)

    بدون نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جدیدترین مقالات