جراحی لیزر لیپولیز_ لیپوماتیک

جراحی لیزر

تمام جراحان زیبایی که با جراحی ایرانی کار می کنند در جراحی پلاستیک تخصص دارند و در بیمارستان های مجهز جراحی زیبایی انجام می دهند ، بنابراین پس از لیپوساکشن یا جراحی لیپوماتیک در ایران با کمترین عوارض ممکن روبرو خواهید شد.

مقایسه لیپوماتیک و لیپوساکشن

لیپوساکشن چیست؟

لیپوساکشن نوعی عمل جراحی است که از روش مکش برای از بین بردن چربی از نواحی خاص بدن مانند شکم ، باسن ، ران ، باسن ، بازوها یا گردن استفاده می کند. لیپوساکشن نیز به نواحی این ناحیه ها را شکل می دهد. پزشک یک لوله کوچک و نازک را از طریق بریدگی های بسیار کوچک در پوست قرار می دهد. سپس پزشک لوله را به اطراف پوست شما منتقل می کند تا به مناطقی که چربی بیشتری دارند برسد. نام های دیگر لیپوساکشن شامل لیپوپلاستی و کانتورینگ بدن است.

 

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک دستگاهی است که توسط FDA تأیید شده و لیپوساکشن با حجم بالا را به صورت ایمن و موثر در تمام مناطق بدن با دقت امکان پذیر می کند.

جراحی چاقی

لیپوماتیک نوعی مجسمه سازی لیپوماتیک است که در آن چربی اضافی برداشته شده یا به ناحیه مورد نظر که باریک و شکل بدن است ، منتقل می شود. لیپوماتیک ممکن است لیپوساکشن به نظر برسد اما فناوری مورد استفاده در لیپوماتیک برای شکستن و مکش چربی بسیار متفاوت از لیپوساکشن است. به همین دلیل لیپوماتیک منجر به آسیب بافتی کمتر ، یکنواختی چربی در زیر پوست ، ظاهر ظریف تر پوست و اثر ماندگارتر می شود.

 

روش لیپوساکشن

برای جراحی لیپوساکشن ، یک لوله باریک در یک برش کوچک در نزدیکی منطقه هدف قرار داده می شود. سپس این لوله به خلاشدیدی متصل می شود که در چربی اضافی به عقب و جلو کشیده می شود تا ضمن حفظ دست نخورده رگ ها و اعصاب ، آن را بیرون بکشد.

برخی از روش های لیپوساکشن ممکن است فقط به بی حسی موضعی محدود شده در یک منطقه خاص از بدن شما نیاز داشته باشند. سایر اقدامات ممکن است نیاز به بیهوشی عمومی داشته باشد که باعث بیهوشی موقتی می شود. این روش بسته به میزان برداشت چربی ، ممکن است تا چند ساعت طول بکشد (معمولاً بین یک تا چهار ساعت طول می کشد).

روش لیپوماتیک

این روش کم و بیش همان روش لیپوساکشن است. لیپوماتیک از فناوری صدا ، لرزش و تغذیه فراصوت برای شکستن سلولهای چربی استفاده می کند. لوله کانولا به داخل بافتهای چربی وارد می شود و با حرکت چرخشی و لرزش آنها را از بین می برد. این حرکات نه به عروق آسیب می رساند و نه به سلول های چربی. با استفاده از چنین فناوری امکان مکش سلولهای چربی به طور کامل و بدون آسیب فراهم می شود. سلولهای چربی ساکشن شده توسط لیپوماتیک به عنوان ماده پر کننده مجدداً قابل استفاده هستند و می توانند در برخی از قسمتهای دیگر بدن مانند پستان ، لگن ، صورت و غیره تزریق شوند.جراحی لیپوماتیک

لیپوماتیک در مقایسه با لیپوساکشن سنتی جایگزین بهتری است. ایمنی این روش در مقایسه با روش سنتی لیپوساکشن بسیار بالاتر است. از آنجا که این روش با لیپوساکشن متفاوت است ، از دست دادن خون و ایجاد زخم در این روش حداقل است. همچنین زمان بهبودی کمتری لازم است.

مقایسه مزایا:

مزایای لیپوساکشن

  • شما بدنی را که آرزو دارید ، بدست می آورید
  • به همین دلیل قادر به کاهش وزن خواهید بود
  • لیپوساکشن سلول های چربی را از بدن می گیرد
  • لیپوساکشن روشی است که بسیار محبوب است و به طور کلی بی خطر است
  • شما یک فرم بدنی کامل خواهید داشت
  • همچنین ممکن است خطر بیماری هایی را که به دلیل چاقی ایجاد می شوند کاهش دهید
  • احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت

مزایای لیپوماتیک

  • سیستم ایمنی فعال که در صورت برخورد با مناطق بدون بافت چربی بلافاصله متوقف می شود.
  • کبودی کمتر آسیب زا
  • ظاهر پوست صاف از طریق واکنش پوست عالی
  • مدت زمان کوتاه برنامه
  • درد کمتری
  • دوره بهبودی سریعتر
  • مقایسه خطرات و عوارض جانبی
  • لیپوساکشن خطرات و عوارض جانبی
  • برای درمان چاقی صورت روشی کاملا کم خطر است.

مانند هر عمل جراحی بزرگ ، لیپوساکشن خطراتی مانند خونریزی و واکنش به بیهوشی را به همراه دارد. عوارض احتمالی خاص لیپوساکشن عبارتند از:

بی نظمی کانتور. به دلیل از بین بردن ناهموار چربی ، کشش ضعیف پوست و بهبودی غیرمعمول ، پوست شما ممکن است ناهموار ، مواج یا پژمرده به نظر برسد. این تغییرات ممکن است دائمی باشد. آسیب زیر پوست از لوله نازک (کانول) که در هنگام لیپوساکشن استفاده می شود ، ممکن است به پوست لکه بینی دائمی دهد.
تجمع مایعات. جیب های موقتی مایع (سروما) می توانند در زیر پوست ایجاد شوند.

    Rate this post

    بدون نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جدیدترین مقالات