کدام جراحی چاقی مناسب من است ؟

کدام جراحی چاقی مناسب من است ؟

کدام جراحی چاقی مناسب من است ؟

هیچ کدام از جراحی ها بر جراحی دیگر ارجع نیست. بلکه هر جراحی مناسب یک فرد خاصی با وزن خاص، BMI خاص و شرح حال خاص می‌باشد.

برای مثال برای فردی که ریزه خواری دارد. یعنی بین ناهار و شام مکرراً سر یخچال میرود و مواد پر کالری می‌خورد و همچنین  شیرینی خواری دارد.

ما هیچ وقت این را توصیه به جراحی اسلیو نمی‌کنیم. توصیه ما این است که بایپس انجام دهد و همچنین اگر دیابت دارد باید بایپس انجام دهد.

زیرا در جراحی پایپس در افرادی که از دیابت آن ها خیلی وقت است که نگذشته است بالای 95 درصد دیابت آن ها خوب می‌شود. حتی بی نیاز از انسولین می‌شود و حتی شاید بی‌نیاز از مصرف دارو ها و قرص ها شوند.

جراحی اسلیو چون یک جراحی ساده تر برای جراح می‌باشد و هچنین اطلاعات عموم و تمایل  بیماران ما به سمت جراحی اسلیو بیشتر است، تعداد جراحی اسلیو ما بیشتر شده است. در حال حاضر تقریبا تعداد جراحی های چاقی‌ای که جراح ها انجام می‌دهند جراحی اسلیو می باشد. ولی ما همیشه اگر همان جور که گفتیم فرد ریز خوار باشد شیرینی خوار باشد و همچنین دارو های خاصی مانند داروی کورتون مصرف کند. سابقه سرطان خانوادگی از معده داشتته باشد اینها را نمیتوان جراحی اسلیو انجام داد ما جراحی بای پس می‌کنیم.

    4.5/5 - (2 امتیاز)

    بدون نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جدیدترین مقالات